Kuidas saab sardell postkasti?

Üllar Priks
, reporter
Copy

Pole mingi saladus, et inimene on loomu poolest mugav. Kui on võimalik mõni ülesanne kellegi kolmanda kaela lükata, siis ta seda ka teeb. Ega muidu netikauplused üha suuremat populaarsust koguks. Sina vajutad ainult nuppu ning tuba täitub rohkem ja vähem vajalike asjadega. Tarbekaupu ostame veebi kaudu juba ammu, eraldi teema on koroonatuules purjed punni saanud toiduäri. Ja pole mingi ime, et kõige edumeelsem leiutamine selles vallas käib linnas, mis on koduks Cleveronile.

Kui enamik netipõhiseid toidupoode panustab korraga võimalikult suure toidukoguse müümisele ning toob kraami ukse taha järgmisel või ülejärgmisel päeval, siis tolle mainitud uuendusmeelse nutiettevõtte tiiva all sündinud Toiduka eesmärk on võistelda tavapoes käimisega. See tähendab, et inimene valib, kas autosid täis parklas endale kohta otsida ja siis maskis hingeldades riiulite vahel ostukäruga kaaskodanikke rammida või avab ta enne töölt lahkumist telefonis äpi, tõstab seal soovitud asjad ostukorvi ning kogu kraam ootab teda pärast ilma igasuguse pungestamiseta koduukse ees. Aega kulub vähem, ökoloogiline jalajälg saab pisem, närvid on rahulikumad ning impulssostud jäävad ära.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles