Swedbanki teenused on tehnilistel põhjustel häiritud, pank on probleemist teadlik ning tegeleb selle lahendamisega, ütles meediajuht Karin Laurima.
Swedbanki teenused on häiritud
«Praeguseks on olukord selline, et mobiilipank ja internetipank on maas, sularahaautomaadid töötavad. Vahepeal oli nõustamiskeskuse telefon maas, just tuli info, et nõustamiskeskuse telefon töötab ja klienditeenindus on korras,» ütles Swedbanki meediajuht Karin Laurima.
Tema sõnul on teised süsteemid vaikselt üles läinud ning pank on praegu viimase kõne ootel saamaks kinnitust, et kõik teenused on taastatud.
Seda, mis põhjustel teenused on häiritud, saab Laurima sõnul teada siis, kui kõik probleemid on kõrvaldatud.
«IT-osakond tegeleb praegu kriitilise olukorra lahendamisega. Põhjustest saame rääkida pärast, kui teenused on üleval ja on tulnud raportid,» ütles ta.
Millal teenuste tavapärane toimimine taastatakse, pole veel teada.