Kes vastutab luhtaläinud soengu või meigi eest?

Alice Lokk
, reporter
Copy
Kui klient pole iluteenuse tulemusega rahul, peaks ta sellest teada andma kohe ja esmalt peaks teenindaja proovima asja parandada. Selliste olukordade vältimiseks tuleks enne töö alustamist teenindajaga kindlale kokkuleppele jõuda.
Kui klient pole iluteenuse tulemusega rahul, peaks ta sellest teada andma kohe ja esmalt peaks teenindaja proovima asja parandada. Selliste olukordade vältimiseks tuleks enne töö alustamist teenindajaga kindlale kokkuleppele jõuda. Foto: Shutterstock

Aeg-ajalt tuleb ikka ette, et keegi pole juuksuri või kosmeetiku juurest lahkudes tulemusega päris rahul või peab tööd lausa ebaõnnestunuks. Et selliseid olukordi vältida, tuleb kõigepealt oma soovid selgelt sõnastada, ning kui rahulolematuse korral ei suudeta iluteenindajaga asja ära lahendada, siis tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti poole pöörduda.

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti kaubandustalituse juhataja Birgit Valgus ütles, et kuna ilu on subjektiivne, võivad pooled kokkulepitavast väga erinevalt aru saada ning seetõttu tuleks igasuguste konfliktide vältimiseks alustuseks iluteenindajale põhjalikult selgitada, millist tulemust soovitakse, ja jõuda kindlale kokkuleppele. Sealjuures peab iluteenindaja kui professionaal aru saama, kas kliendi soovi on üldse võimalik täita.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles