Tüssatasaamist aitab vältida kaine talupojamõistus

Sugugi kõik kaupmehed pole heatahtlikud, nii mõnigi üritab ostjat mitmesuguste võtetega tüssata. Just seetõttu peab osteldes olema tähelepanelik ja hoolikas.

FOTO: Sergei Trofimov

Igavesti kestvad sooduspakkumised, kallite auhindadega jagamismängud, tervendavad imerohud ... Osteldes on üsna kerge vastu näppe saada, sest sugugi kõik kauplejad ei ole ausad ja võivad kasutada tarbijate eksitamiseks mitmesuguseid trikke.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalveameti tarbimiskeskkonna osakonna juhataja Jaana Tael nentis, et väga tihti tuleb ette e-poest ostmisega seonduvaid probleeme, näiteks kauba mittetarnimist, samuti tagastamisvõimaluse puudumist või selle piiramist. Sage kaebus on see, et pakutav toode ei vasta sellele, millena ta on välja reklaamitud.

Tael tõi näiteks kasutatud autod, mille puhul pole ostja sageli teinud korralikku taustakontrolli. «Inimene ostab auto, kuid ei ole piisavalt hoolikas. Ta ei käi tehnokontrollist läbi ega veendu auto tehnilise seisukorra headuses ja dokumentide korrasolekus, samuti ei uuri ta müüja tausta. Siis müüja juurest ära sõites selgubki, et auto sõidab vaid selle ühe korra ja edaspidi enam ei käivitu.»

Tagasi üles