Mulgid tahavad identiteeti näidata ka ärinimedes

Mulgi Pruulikoda ei tõsta oma toodete nimedega esile küll mulgi keelt, aga on oma tegevuse sidunud tihedalt kohaliku kultuuriga ning rõhutab oma sidet piirkonnaga.

FOTO: Marko Saarm

Mulgi kultuuri instituudi ettevõtjatele tehtud ettepanek kasutada oma toodete, firmade või ürituste puhul rohkem mulgikeelseid nimesid, on kahe Sakalaga vestelnud ettevõtja meelest hea, aga lisaks nimele oleks vaja lugu, mis ettevõtte või toote Mulgimaa külge seoks.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

«Viljandimaal on palju ettevõtteid, mille nimes on sõna «mulgi», aga nimi üksi ei ole oluline,» arvas Mulgi Pruulikoja omanik Lauri Vaiksaar. «Lisaks nimele on tähtis, et selle taga oleks lugu, mis ettevõtte kindla piirkonnaga seoks.»

Tagasi üles