Saada vihje

Mulgid tahavad identiteeti näidata ka ärinimedes

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mulgi Pruulikoda ei tõsta oma toodete nimedega esile küll mulgi keelt, aga on oma tegevuse sidunud tihedalt kohaliku kultuuriga ning rõhutab oma sidet piirkonnaga.
Mulgi Pruulikoda ei tõsta oma toodete nimedega esile küll mulgi keelt, aga on oma tegevuse sidunud tihedalt kohaliku kultuuriga ning rõhutab oma sidet piirkonnaga. Foto: Marko Saarm

Mulgi kultuuri instituudi ettevõtjatele tehtud ettepanek kasutada oma toodete, firmade või ürituste puhul rohkem mulgikeelseid nimesid, on kahe Sakalaga vestelnud ettevõtja meelest hea, aga lisaks nimele oleks vaja lugu, mis ettevõtte või toote Mulgimaa külge seoks.

«Viljandimaal on palju ettevõtteid, mille nimes on sõna «mulgi», aga nimi üksi ei ole oluline,» arvas Mulgi Pruulikoja omanik Lauri Vaiksaar. «Lisaks nimele on tähtis, et selle taga oleks lugu, mis ettevõtte kindla piirkonnaga seoks.»

Kommentaarid

Märksõnad

Tagasi üles