Päevakommentaar. Üks põhjendamatult alahinnatud töö ... igas mõttes

Öeldakse, et selleks, et uuest inimesest aimu saada, vii ta välja sööma ning jälgi, kuidas ta teenindajaga käitub. See pole lihtsalt sõnakõlks: see, kuidas inimene teise võõraga käitub, näitab alatihti just kõige rohkem inimese enda kohta.

Tellijale

Neljapäevases Sakalas ilmunud gallup jootraha jätmise osas lükkas sel teemal mõttelõnga veerema. Küll mitte jootraha, ent pigem suhtumise osas teenindajatesse.

Meie kõigi tutvusringkonnas on keegi, kes töötab teeninduses: kes toidulõhnadest ümbritsetuna, kes mõnes autotöökojas mootorimürina keskel. Kes näost näkku suheldes poeleti taga, kes ainult häälkontaktis olles telefoni otsas. Tõik on see, et kõik me puutume teenindussektoriga kokku iga päev, olles ise teenindaja või teenindatav.

Tagasi üles