Inimesena, tarbijana, puutun tihti kokku olukorraga, et mingi teenus või toode on ajale jalgu jäänud. Vahel on üht või teist vaja veidi muuta, kas või menüüsse paar toitu juurde panna või vana karbonaad uudsema roa vastu vahetada. Vahel aga on vaja täiesti uut toodet või teenust, et seniseid kliente hoida ja uusi juurde võita. Kui sa ei ole just monopol, pead midagi muutma, uuendama.
Tellijale
Edu võti ettevõtluses: käi ajaga kaasas
Ajaga kaasaskäimise maailmameistrid on kahtlemata start-up ehk iduettevõtted. Eestlased on maailmas kuulsad Pipedrive’i, TransferWise’i, Bolti ja teistega – üks väike riik on tõstetud tänu ettevõtjate pingutusele ja loovusele, just ajaga kaasaskäimise kaudu maailma tippu ja kõigile nähtavaks. Aga paindlikkus ja arendus ei ole vaid idufirmade pärusmaa. Iga tootmisettevõte peab uuendama oma toodet ja teenusettevõte oma teenust, et käia kaasas kliendi ootustega, tehnoloogia arenguga, rahvusvaheliste trendidega. Ka siis, kui sul on väikeettevõte, ka siis, kui sul on mikroettevõtte, ka siis, kui pakud oma toodet või teenust üksi.