Saada vihje

Täägi oma sõber

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tarvo Madsen
Tarvo Madsen Foto: Marko Saarm

«KELLEGA VEEDAKSID SINA aastase vangistuse ühes kambris? Anna meile teada! NB! Kambreid broneerida ei saa.» Niisugune sõnum seisis 21. novembril Viru Vangla Facebooki lehel, juures mõtliku näoga vangivalvuri pilt.

Sotsiaalmeedia on kujunenud üheks võimsamaks kanaliks, mille kaudu suure auditooriumini jõuda. Me oleme harjunud, et seda kasutavad agressiivselt ära ettevõtted ärilistel eesmärkidel, aga ka näiteks kultuurivaldkonnas kinnitab sotsiaalmeedia turundusvahendina kasutamine aina tugevamini kanda. Nii mõnelegi võib see mõjuda tüütu reklaamina, millest tuleb kähku mööda libiseda. Paljudele on see aga võimalus avastada endale sobiv toode või näiteks mõni meeldiv kunstnik, bänd või põnev üritus. Nii et kasu saavad nii postitaja kui postituse lugeja

Tagasi üles