Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2019/11/19/12750938t1hf9f4.jpg)
Viljandist on saanud tasahilju bränd: lisaks sellele, et meil on oma paadimees, pealinnas tegutseb kodukoha nimeline burgeriputka, on kirsiks tordil, et Viljandist on tänu VLND kogukonnale patendimärk saanud. Nüüd on Viljandil ka oma kampsun, sest siinne tekstiiliettevõte Woolish otsustas põhjapõtrade asemel jõulukampsunisse kududa kodulinna hõngu.
Kui üks jõulukampsun saab olla üdini kodulinna vaimus valminud, siis too värskelt kootud villane kampsun on seda küll: alustades idee autorist ja lõpetades selle kudujaga.