Väikesed programmeerijad mängisid robotitega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ühes ülesandes tuli robotile anda õiged käsklused, et ta läbiks etteantud raja. Saarepeedi kooli võistkonna Robopeet liikmed Sven Villem, Maru Reinup ja Christelle Kuusik vaatavad, kuidas robot ülesandega hakkama saab.
Ühes ülesandes tuli robotile anda õiged käsklused, et ta läbiks etteantud raja. Saarepeedi kooli võistkonna Robopeet liikmed Sven Villem, Maru Reinup ja Christelle Kuusik vaatavad, kuidas robot ülesandega hakkama saab. Foto: Elmo Riig

Eile oli Viljandi Kesklinna koolis võistluse «ProgeTiigri tulevikutegijad» mõõduvõtt, millel said teadmisi ja oskusi proovile panna õpilased kogu Viljandimaalt.

II–V klassi lastele anti 12 ülesannet robootika, programmeerimise ja IT-valdkonnast. Võistluse üks korraldaja Laido Valdvee ütles, et iga ülesande lahendamiseks oli aega ainult viis minutit. Ta selgitas, et ülesandeid võib lahendada ka inimene, kes pole varem robootikaga üldse kokku puutunud. Tähtsad on seejuures funktsionaalne lugemisoskus ja loogiline mõtlemine.

«Antakse juhend, milles on ära toodud enam-vähem kõik, mida selle ülesande lahendamiseks on vaja. Juhendit lugedes peab aru saama loogikast ja õigesti käituma,» selgitas ta.

Märksõnad

Tagasi üles