Vaba mõte. Mina, kiuslik kunde

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Poes oli allahindlus. «Kogu kaup 30 protsenti odavam,» lubasid reklaamid. Aga kassatšekilt vaatas vastu väiksem, 20-protsendiline soodustus, kui ma täpselt mäletan. Esmalt selgitas müüja, et see on kampaaniatoode ja 20-protsendiline allahindlus on ju niikuinii suur – mis ma sellest 30 protsendist taga ajan. Pealegi on kassasüsteemi nii sisestatud ja seda muuta ei saa.

Ma ei andnud alla. Kui on kogu kaup, siis peab see tähendama ka teistesse kampaaniatesse kaasatud tooteid, leidsin ma. Selle peale kutsuti tagaruumist juhataja, kes ei saanud üldse aru, miks ma tahan seda allahindlust, mida pood lubab, mitte seda, mis kassasüsteem näitab. Vahe ei olnud rahas eriti suur, kuid põhimõtte pärast ütlesin, et ei soovi sellise hinnaga seda asja osta. Juhataja muigas

Tagasi üles