/nginx/o/2019/07/24/12399189t1hc8af.jpg)
Eestis uudsetele trikiradade ehitamisele spetsialiseerunud ning ka Viljandisse loodava raja tehnilise teostuse ja ehituse taga seisva ettevõtja Henri Kalmu sõnul koguvad sellised rattarajad populaarsust kõikjal Euroopas. Lätis on neid viimase aasta jooksul valitud isegi aasta parimate spordirajatiste sekka.
Viljandisse rajatav rada saab olema Kalmu andmetel Eesti kuues. "Väga suur tendents on see, et neid ehitatakse rahvaalgatuse korras," selgitas ta. Nii sai Pärnu rada alguse linna kaasava eelarve võitmisest ning siis tulid appi ka kohalikud ettevõtjad. Kiviõli seiklusparki rajati pumptrack ettevõtja tellimusel, seejärel ehitati kaks rada Tallinna ning nendegi valmimise eest seisis hea kas kogukond või mõni ettevõtja ning seni viimasena valminud Roosna-Alliku rada sai samuti alguse valla kaasavast eelarvest.