Cleveron alustas juuni lõpus koostööd maailma suurima spordikaupade jaemüüja Decathlon S.A-ga, millel on kokku 1500 kauplust. Decathlon on viies suurettevõte, kes viimase kahe kuu jooksul on Viljandi ettevõtte toodete kasutajate nimekirja lisandunud. Nii kiire tempoga pole Viljandi robotite valmistaja varem uusi kliente leidnud.
Cleveron püstitas isikliku rekordi ja leidis kahe kuuga viis uut klienti
„E-kaubanduse kasv ei ole enam kellelegi uudis,” leidis Cleveroni juht Arno Kütt. Just veebikaubandusega kaasnev pakiäri on olnud Cleveroni edu alus. „Edukad jaemüüjad otsivadki lahendusi, kuidas kasvavate pakimahtudega toime tulla, sest need suurendavad töötajate töökoormust ja pakijärjekorras ootamine on kliendi jaoks halb kogemus,“ selgitas Kütt.
Cleveroni pakirobotit ja -automaate hakkas esimesena oma kauplustes kasutama Decathloni Ungari haru. Sealse veebi- ja digikaubanduse juht Gergely Románi andis pressiteate vahendusel teada, et Decathloni kauplustesse tellitud e-poe pakkide hulk on kasvanud eelmise aastaga võrreldes 40%. „Investeerime sel aastal kokku ligikaudu 250 000 eurot, et pakkuda oma klientidele parimat teenust,“ lisas Román. Ettevõtte kinnitusel plaanitakse Cleveroni tooteid sel aastal paigaldada veel mitmesse kauplusesse üle Ungari.
Peale Decathloni Ungaris laiendas Cleveron oma tegevust maikuus mujal Euroopas, alustades koostööd Tšehhi logistikafirma Zàsilkovna ja Norra sporditarvete jaemüüja XXL-iga. Kliendiks saadi ka Uus-Meremaa suurim jaekett The Warehouse ning Ladina-Ameerika jaemüügihiid, Tšiilis baseeruv Falabella Retail. Kokku on Cleveronil nüüdseks 22 klienti, nende seas ka maailma suurim jaemüüja Walmart.
Decathloni Ungari haru on osa Decathlon S.A.-st, mis on maailma suurim spordikaupade jaemüüja. Ungaris on ettevõttel 23 kauplust, üle kogu maailma aga 51 riigis kokku 1511 poodi. Grupi käive oli 2018. aastal 12,8 miljardit dollarit.