Juhtkiri. Kas pilet tuleb tagasi?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Bussiaken
Bussiaken Foto: Dmitri Kotjuh

Aastataguse ajaga võrreldes ei ole maakondade ühistranspordis muutunud üksnes see, et bussid sõidavad tasuta. Ka liinivõrku on tihendatud, nagu oligi eesmärk. Viljandimaa puhul on võrk kasvanud umbes kaheksa protsenti, mis ei tundu ehk ülearu palju, ent kui mõelda, et see tähendab aastas 170 000 lisakilomeetrit, saab selgeks, et marsruute ja väljumisaegu hästi valides õnnestub sellega päris palju muuta.

Pileti kaotamise ja sõidugraafikute täiustamise koosmõjul on bussisõitjate arv hüppeliselt kasvanud, see on fakt. Ent nagu Viljandimaa ühistranspordikeskuse juht Kaupo Kase tänases lehes nendib, pole ta sugugi kindel, kas selleks kõigeks edaspidigi raha jagub. Ja siis võib tekkida vajadus valida, kas tõmmata liinivõrk jälle koomale või ...

Tagasi üles