Mikk Maaten langes liidrikohalt pisut enne finišilipu langemist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
11 minutit enne finišilipu langemist tuli Mikk Maatenil liidripositsioonilt taanduda: tema Lamborghini mootor ütles üles.
11 minutit enne finišilipu langemist tuli Mikk Maatenil liidripositsioonilt taanduda: tema Lamborghini mootor ütles üles. Foto: Egidijus Babelis

Möödunud nädalavahetusel peeti Soomes Jurvas Botniaringil "NEZ Endurance Cupi" teine etapp. Flash Racing Teamis startinud Viljandi autoringrajasõitja Mikk Maaten oli enamiku ajast liidripositsioonil, kuid paraku tuli tal leppida teise kohaga, sest 11 minutit enne finišit ütles tema Lamborghini mootor efektset suitsupilve ja leeke paisates üles.

"Ütlesin pärast sõitu, et minu jaoks ei ole tulemus kindlasti väga hea, aga kogu sarja jaoks on väga hea," lausus Maaten. "Ega siin midagi teha olnud: mootor väsis ära, klapp kukkus silindrisse. Ma ei tea, kas sellel oli mingit seost, aga üks solenoid tõrkus juba teisest vahetusest alates. Mootor ei arendanud täisvõimsust, meil oli oma 50 kilovatti puudu."

Esimeses vahetuses ei olnud Maaten endaga väga rahul. "Teises vahetuses oli tunne päris hea, niimoodi võinuks veel mitu tundi jätkata,” lisas ta.

Tagasi üles