Jalgpalli Premium-liiga mängudes sai eelmisel nädalal peetud esimene ring ning seda käis jälgimas 15 220 vutihuvilist. Suuresti on selle arvu taga Viljandi Tuleviku kasvatatud kaasaelajaskond: esimeses ringis vaatas nende kodumänge keskmiselt 348 inimest, seega kasvatas koduklubi publiku arvu koguni 69 protsenti.
Tuleviku kodumängude publiku arv on hüppeliselt kasvanud
Premium-liiga arendusosakonna juhataja Veiko Soo teatas Eesti jalgpalliliidu kodulehe vahendusel, et rõõm on näha kogukonnajuhtide head tööd ja pingutusi vilja kandmas. "Palju on veel hooajast minna, aga korralik algus on tehtud! Nüüd ootab kolimine murustaadionidele ning uued võimalused ja väljakutsed."
Eesti jalgpalliliidu teatel oli üheksa vooru ja 45 mängu keskmine pealtvaatajate arv 338. See on 59 protsenti suurem kui mullu (212) ning 32 protsenti suurem kui 2017. aastal (256). Ühtlasi oli käesoleva aasta esimese ringi publikuhuvi Premium-liiga ajaloos rekordiline: seni oli kõrgeima näitajaga aasta 2015, mil esimest ringi jälgis tribüünidel kokku 14 813 huvilist.
Suurimad publikumagnetid olid Tallinna medalinõudlejate omavahelised mängud. Kõige enam fänne meelitas kohale Levadia ja Flora lahing, mida jälgis 28. aprilli Sportland Arenal koguni 953 inimest.
Tublisti on kodumängude külastatavust suurendanud ka Viljandi Tulevik ja Paide Linnameeskond, kelle mänge vaatas esimeses ringis keskmiselt vastavalt 348 ja 306 fänni. Viljandi keskmine publiku arv esimeses ringis kosus seega 69 protsenti, Paidel koguni 110 protsenti.
Märkimisväärne on ka fakt, et pärast esimest ringi on kõigi kümne Premium-liiga klubi keskmine pealtvaajatate arv rohkem kui 200.
Kodumängude keskmise külastatavuse poolest juhib tabelit Nõmme Kalju, kelle keskmine pealtvaatajate arv on 448. Kogukonnajuhtide projektist on kõvasti kasu lõiganud ka Narva Trans, kes hoiab keskmise pealtvaatajate arvuga 395 samas tabelis teist kohta. Eelmise aasta esimese ringiga on tõus koguni 294 protsenti.