Sisukord
Paberleht
Postimees

Muusikaäris jääb vahendajatele järjest vähem ruumi

3 min lugemist
Värske uuringu andmetel kolib muusikatarbimine Eestis järjest digitaalsetesse voog­edastuskanalitesse. Sellegipoolest on füüsilistele helikandjatele kadu kuulutada pisut varavõitu, kohati on olukord pigem vastupidine. FOTO: freepik.com

Veebipõhised muusikakanalid nagu YouTube või Spotify kasvatavad aina kuulajaskonda. Internet võtab üle nii artistid kui plaadifirmad, kuulajaist rääkimata. Kas heliplaatidel on üldse tulevikku?

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Plaadifirma Frotee üks eestvedajaid, loomelinnaku Aparaaditehas juht Erki Pruul leiab, et digimaailma uppumist pole siiski niipea karta ning füüsiline lähedus on inimestele endiselt oluline.

Erki Pruul, muusikatarbimine kolib üha enam digimaailma. Kui koduselt teie end seal tunnete ja kuidas see keskkond teie arvates edasi areneb?

Isiklikult minul pole eriti vahet, kus muusika on. Loomulikult on hea, et striimides on tänapäeval võimalik saada head valikut ja helikvaliteeti. Eks iga meedium, mis juurde tuleb, ainult parandab musa tarbimise võimalusi. Joostes ju näiteks ei ole võimalik vinüüli kuulata. Nendele, kes seavad esikohale muusika, mitte helikandja formaadi, on parimad ajad kätte jõudnud: vinüüle antakse välja palju ja samal ajal saab väga soodsalt striimida peaaegu kõike.

12.08.2020 13.08.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto