Veebipõhised muusikakanalid nagu YouTube või Spotify kasvatavad aina kuulajaskonda. Internet võtab üle nii artistid kui plaadifirmad, kuulajaist rääkimata. Kas heliplaatidel on üldse tulevikku?
Tellijale
Muusikaäris jääb vahendajatele järjest vähem ruumi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Plaadifirma Frotee üks eestvedajaid, loomelinnaku Aparaaditehas juht Erki Pruul leiab, et digimaailma uppumist pole siiski niipea karta ning füüsiline lähedus on inimestele endiselt oluline.
Erki Pruul, muusikatarbimine kolib üha enam digimaailma. Kui koduselt teie end seal tunnete ja kuidas see keskkond teie arvates edasi areneb?