Kolm krossi ja peaaegu ooper

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kadunud poja tagasitulek. Motoäss Antoniot (Tanel Ingi, vasakul) võtab vastu isast treener Peeter Jürgens.
Kadunud poja tagasitulek. Motoäss Antoniot (Tanel Ingi, vasakul) võtab vastu isast treener Peeter Jürgens. Foto: Heigo Teder/Ugala

Ott Aardamile on südamelähedane argise asetamine pisut suuremasse ja laiemasse konteksti, lisaks on temas suur kogus empaatiavõimet. Ka «Toru. Krossides läbi elu» on väga aardamlik lugu, mis kordab sama kombinatsiooni ning võimendab seda läbi huumori- ja absurdiprisma.

Lavastuse keskmes on fiktiivses maapiirkonnas elav perekond, kellele mootorratas tähendab umbes sama, mida XIII sajandi mongoli sõdalasele tähendas hobune. Elu keerleb tsiklite ümber ja all, tsiklis on algus ja lõpp. Tsikkel on ühekorraga prohvet ja jumalus, eesmärk ja vahend, eneseteostus ja meditatsioon, õnn ja õnnetus ...

Tagasi üles