Omniva pakkide saatmine peatus ekslikult saadetud sõnumite tõttu 

Kaie Mölter
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva pakkus välja, et maapiirkondades võiks asendaksime kojukande pakiautomaatidega.
Omniva pakkus välja, et maapiirkondades võiks asendaksime kojukande pakiautomaatidega. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Telekommunikatsioonifirma Elisa ekslikult saadetud sõnumite tõttu oli neljapäeval Eesti Posti saadetiste väljastamine ajutiselt peatatud, vahendab uudisteagentuur BNS. 

Omniva kaubamärki kasutav riiklik logistikafirma Eesti Post palub neljapäeval saadetud sõnumid saadetise saabumise tõttu tähelepanuta jätta ja mitte asjatult aega kulutada postkontorisse või pakiautomaadi juurde minekuga.

Elisa vabandab omakorda Omniva klientide ees, sest süsteemi tehnilise vea tõttu edastas Elisa grupi-SMS teenuse raames neljapäeval osadele Omniva klientidele ekslikud sõnumid paki saabumise kohta. Seetõttu said sõnumid ka need kliendid, kel tegelikult pakki oodata ei olnud ning osad kliendid võisid saada ka teavituse vale saadetise kohta.

Sõnumisüsteemi viga on praeguseks kõrvaldatud ning teenus töötab taas korrektselt. Elisa saadab eksliku sõnumi saanud klientidele selle kohta ka personaalse teavituse. Samuti saavad need kliendid, kellel on saadetist oodata, uue sõnumi.

Elisa on Omniva mobiilsidepartner sõnumite hulgisaatmisteenuses.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles