Kas annetuskampaaniad tulevad heast südamest või omakasupüüust?

Alice Lokk
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaheksa aastat on Maxima poekett täitnud «Inglipuu» kampaaniaga vähekindlustatud laste kingisoove. Tänavune kampaania algas eelmisel nädalal ja selle nädala kolmapäevaks olid mõlema Viljandi Maxima inglipuult laste jõulusoovidega sedelid ära võetud.
Kaheksa aastat on Maxima poekett täitnud «Inglipuu» kampaaniaga vähekindlustatud laste kingisoove. Tänavune kampaania algas eelmisel nädalal ja selle nädala kolmapäevaks olid mõlema Viljandi Maxima inglipuult laste jõulusoovidega sedelid ära võetud. Foto: Elmo Riig

Aitamise kõrgaeg on jõulud.​ Viljandi sotsiaalamet muutub siis justkui päkapikukontoriks, kuhu pöörduvad erinevate ühingute ja ettevõtete esindajad, et uurida, kellele teha annetusi ja kinke. Läbi aastate on populaarseimaks sihtrühmaks olnud lapsed.

Viljandi sotsiaalametisse tullakse heategemissooviga selle juhataja Livia Kase sõnul jõulude ajal palju. Abivajajaid tahavad toetada nii eraisikud kui ettevõtjad. Enamasti läheb abi lastega peredele, kes on materiaalselt keerulises olukorras, kuid annetusi on jagunud ka eakatele või puuetega inimestele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles