KOMMENTAAR: Pettusin Omnivas (2)

Kadri Suurmägi
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Omniva logistikakeskuse avamise tõttu on pakkide automaatidesse toimetamine häiritud.
Omniva logistikakeskuse avamise tõttu on pakkide automaatidesse toimetamine häiritud. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Olen päris usin netipoodidest ostja. Vahel vajadusest, sest soovitut Viljandis pole, vahel mugavusest, sest kodust tellides jääb alles aeg, mis kuluks poodides kauba otsimise peale. Hoian selle parem mõneks mõnusamaks tegevuses. Nii et olen kõikide pakiautomaatide teenuseid kasutanud ja nendega alati päris rahul olnud.

Nüüd aga tunnen, et mind on veidi petetud. Sel nädalal ootan kahte pakki, mis peaks minuni jõudma Omniva pakiautomaadi kaudu, aga neid pole tulnud. Üks neist võib oodata tõesti mitu nädalat, ei juhtu ei paki ega minuga midagi, teises olid aga lapsele vajalikud asjad, mis ma unustasin teise maakonda ühte väiksemasse asulasse ja palusin endale pakiautomaadi teel teele panna. Mugav teenus, rõõm kasutada ükskõik mis kellaajal. Ei pea hakkama pakisaatjat kupatama kuskile maakonnakeskusesse, et kasutada cargo-teenust.

See selleks. Asjad said ostetud uued ja asendatud. Suures plaanis on tegu väikse probleemiga, mis muutis minu elu ehk ainult pisut keerulisemaks. Saan ju väga hästi aru, et kui uus Omniva logistikakeskus, vajab sisse töötamist ja pakid seettõttu hilinevad, siis nii on. Ja kui samal ajal paigaldatakse Eestisse uusi automaate, siis ongi tööd ja segadust palju.

Mis mind aga pahandab, on see, et tunnen, et kõik see oleks olnud ennetatav. Omniva automaatidel on puutetundlik ekraan, kus enamasti seisab mõni reklaamiteateke või Omniva enda tervitus. Kas poleks olnud mõistlikum sinna panna infot, et pakkide edastamisega võib tekkida viivitus ja klient saab ise otsustada, kas ta võtab selle riski ja kasutab teenust? Võib-olla poleks see olnud majanduslikus mõttes kõige targem otsus, aga eks kliendi pettumus või kahju mainele maksab ka midagi? Teenust usaldades võib pakkides seista mitmeid kiiret kohaletoimetamist vajavaid tarvilikke esemeid.

Ja ma ei tea veel, kuidas suhtuvad sellesse veebipoed, kes lubavad kiiret tarneaega, aga kelle posti pandud pakid nüüd venivad. Vähemalt ühe tehnikat müüva poe veebilehelt leidsin soovituse, et klient võiks Omnivale eelistada pigem konkureerivat teenusepakkujat, kui tellimusega on kiire.

Praegu loen uudistest pigem sellest, kuidas uus keskus mind edaspidi aitab ja on “väike osa saadetisi, mille tarne on kolimisprotsessi käigus viibinud”. Ju siis on mõlemad minu pakid nende seas. Ja eks ma kasutan pakiteenust edaspidigi. Aga minu mõru maik jääb asjale juurde. Sest praegu ma tunnen kliendina, et ma polnud oma vajadustega siiski piisavalt oluline.

PS! Lisan igaks juhuks, et Omniva klienditeenindusest sain ma reedel oma teisipäevasele meilile vastuseks igati meeldiva kirja (antud oludes reageeriti ilmselt isegi kiiresti), kus seisab, et ei osata arvata, millal pakk minuni jõuab, aga pakkidega tegeletakse saabumise järjekorras ja küllap jõutakse varsti ka minu omani. Loodan, et esmaspäeva hommikul postitatu siis varsti ka minuni jõuab.

Kommentaarid (2)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles