Nutiostlemine on lihtne ja loogiline

Alice Lokk
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Selveri iseteeninduskassade pultidel on suurelt kirjas ostukorvi kogusumma.
Selveri iseteeninduskassade pultidel on suurelt kirjas ostukorvi kogusumma. Foto: Alice Lokk

Viljandis pakuvad mõlemad Selverid ja Maksimarket puldiga ostlemise võimalust, Maximas on pultideta iseteeninduskassa. Õhtusel ajal paari asja ostes võis tõdeda, et nutikassad hoiavad aega kokku ja neid on mugav kasutada.

Maksimarketis ja Selveris sammusin kõigepealt infoleti juurde, ütlesin, et ma pole varem poes asju puldi abil ostnud, ning küsisin, kuidas peaksin toimima. Maximas polnud seda vaja teha, sest iseteeninduskassa juures juhendas mind üks töötajaist.

Nii Maksimarketi kui Selveri infoletis suheldi minuga meeldivalt. Minuga tuldi kaasa ja näidati ette, kuidas pulti kasutada. Mõlemas kaupluses läks vaja kliendikaarti. Esmalt tuli see nutikassaterminalist läbi tõmmata, mis registreeris ostlemise. Pärast seinalt puldi võtmist ilmus sellele kiri, mis tervitas mind nimepidi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles