Paarkümmend meetrit ja kolm veekatkestust. Sajuveetoru paigaldavad ehitajad on lühikese lõiguga hädas

Karl-Eduard Salumäe
, arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eile hommikul seisis Peugeot 407 Männimäe teel nina peal kinni. Killustikuga täidetud koht, kus töömehed olid kaevanud, oli torulekke tõttu muutunud kraaviks. Kui Sakala ajakirjanik autot märkas, polnud selle juures kedagi.
Eile hommikul seisis Peugeot 407 Männimäe teel nina peal kinni. Killustikuga täidetud koht, kus töömehed olid kaevanud, oli torulekke tõttu muutunud kraaviks. Kui Sakala ajakirjanik autot märkas, polnud selle juures kedagi. Foto: Marko Suurmägi

Viljandis Männimäe teel viiekorruseliste paneelmajade vahele sajuveetorustikku paigaldavaid töömehi on paarikümnemeetrisel lõigul tabanud üks halb üllatus teise järel. Mitu ümberkaudset maja on viimase nädala jooksul kolm korda veeta olnud ning eile hommikul jäi üks auto killustikuga täidetud, kuid lekke tõttu kraaviks muutunud kohast üle sõites nina peale kinni.

«Ei mäleta küll, et mu 20-aastase staaži jooksul oleks nii lühikese lõigu peal nii palju probleeme olnud,» tunnistas töid tegeva YIT Infra Eesti projektijuht Kalle Kaska.

Tema selgitust mööda peitub tagasilöökide põhjus nõukogude ajale tüüpiliselt puudulikes ja ebatäpsetes paberites.

«Kõigepealt ei olnud olemas vana sademeveekollektorit, kust alates pidime trassi ehitama hakkama. Siis oli üks veetoru kümme meetrit enne seda kohta, mida projekt näitas. Nii on raske seda terveks jätta,» rääkis Kaska.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles