Integratsiooniööbikud vanas tekstiilitööstuses

Üllar Priks
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ükskõik kui väga grimmiosakonna parukameistrid ka ei püüa, jääb Märt Avandi Joalat kehastades kõhedust tekitavalt usutavaks.
Ükskõik kui väga grimmiosakonna parukameistrid ka ei püüa, jääb Märt Avandi Joalat kehastades kõhedust tekitavalt usutavaks. Foto: Gabriela Liivamägi

Robert Annuse käe all valminud muusikalist suvelavastust «Kremli ööbikud» legendaarsest lauljast ja muusikust Jaak Joalast käivad Narvas vaatamas tuhanded inimesed. See, et esituspaigaks on Tartu Uus Teater valinud just piiriäärsed Kreenholmi tööstusvaremed, on sümboolne ja arukas, õige mitmes mõttes.

Olgem ausad, keskmisele saarlasele, hiidlasele või isegi pärnakale on sõit koduvabariigi kirdetippu paras ettevõtmine. Mõni satub piirilinna vaid paar korda elus, teine aga laseb endale seitse jalga niisket maad peale kühveldada, ilma et oleks võimsa ajalooga vanasse linna üldse sattunud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles