Sõitjaterivi alustab auto number 2

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Madis Luik
Copy
Mulgi ralli esimeses autos lähevad rajale Sander Pärn ja Ken Järveoja, kelle Subaru Impreza WRX STI kannab võistlusnumbrit 2.
Mulgi ralli esimeses autos lähevad rajale Sander Pärn ja Ken Järveoja, kelle Subaru Impreza WRX STI kannab võistlusnumbrit 2. Foto: Elmo Riig / Sakala

Täna algava Alo-TV Mulgi ralli esimeses autos lähevad rajale Sander Pärn ja Ken Järveoja, kelle Subaru Impreza WRX STI kannab võistlusnumbrit 2.

Mulgi ralli korraldajate kinnitust mööda teatas eelregistreerimise järel stardirivi etteotsa paigutatud Karl Kruuda neljapäeval, et ei osale, tuues põhjuseks võistlusauto purunemise. Ford Fiesta S2000, millega ta startima pidi, sai eelmisel nädalavahetusel kõvasti viga IRC sarja etapil Ungaris, kui Frigyes Turan sellega rajalt välja sõitis. Eestlased otsisid Mulgi ralliks küll asendusautot, kuid paraku seda nii lühikese ajaga ei leidnud.

Lisaks Karl Kruudale ei stardi eelregistreerunutest Mulgi rallil kolm võistluspaari: ukrainalane Oleksii Tamrazov (auto nr 10), venelane Vadim Kuznetsov (auto nr 29) ning lätlane Guntis Lielkājis (auto nr 37).

Ülejäänud 55 registreerunut on tehnilise kontrolli läbinud ning kell 18 Vabaduse platsil algavasse starti oodatud.

Mulgi rallil sõidetakse täna neli kiiruskatset. Esimesena on kavas Rebaste ehk ABC Motorsi 5,33kilomeetrine katse ning teisena Kaavere ehk Olerexi katse, mille pikkus on 11,3 kilomeetrit. Mõlema katse läbivad sõitjad täna kaks korda.

Võistluse peakorraldaja Sven Heinlaid ütles, et tänavusse rajavalikusse jääb küll varem kasutatud kiiruskatsete lõike, aga enamik läbitakse vastupidises suunas. Tema selgitust mööda sõideti homset Kaavere katset ka tunamullu, kuid tänavu on start ja finiš vahetuses.

«Esimene ja kolmas Rebaste kiiruskatse on kuulunud meie kavva varemgi, ent ühel või teisel põhjusel pole seal võistlemiseni jõutud,» lisas Heinlaid.

Mulgi ralli teisel võistluspäeval on avastamisrõõmu publikulgi, rääkimata sõitjatest. «Kõigil kiiruskatsetel on mitu publikuala ning soovitame võistlust jälgida just nendes kohtades,» lausus tänavuse ralli rajameister Arvo Arula. Huvilised leiavad võistluse brošüürist kirjelduse, kuidas publikualadele ligi pääseda. «Kui veidi süveneda, pole neid kohti kuigi keeruline leida,» ütles ta.

Sven Heinlaid kinnitas, et publikualad on atraktiivsetes ja hea nähtavusega kohtades. «Pealtvaatajate ja sõitjate turvalisuse huvides soovitame rahval kasutada just neid paiku,» toonitas ta.

Tänavune Mulgi ralli on Eesti meistrivõistluste eelviimane osavõistlus ning esimest hooaega peetava E-Cupi karikasarja teine mõõduvõtt. Homme liituvad Mulgi ralliga E-Cupa sarja sõitjaid, keda eelregistreerimise põhjal on rajale oodata 26, muu hulgas neli veoautot.

Mulgi ralli teisel päeval on kavas kolm lisakatset, mida sõitjad läbivad kaks korda, ning need jäävad Tarvastu ja Paistu valla teedele. Esimene võistlusauto stardib Holstre 14,95kilomeetrisele katsele laupäeval kell 11.18.

Ralli finiš on laupäeval kell 17.15 Viljandis Vabaduse platsil.
 

Tagasi üles