Swedbanki Mustla kontor sulgeb uksed

Hans Väre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbank sulgeb Mustla kontori aasta lõpus.
Swedbank sulgeb Mustla kontori aasta lõpus. Foto: Liis Treimann

Aasta viimasel päeval lõpetab töö Swedbanki Mustla kontor ning edaspidi peavad Tarvastu valla inimesed hakkama isiklikku suhtlemist nõudvaid pangaasju ajama Viljandis või ootama pangabussi saabumist.

Senise kontori sularahaautomaat jääb Mustlasse alles.

Swedbanki Lõuna-Eesti regiooni direktori Koit Semjonovi sõnul on selgelt näha, et kliendid kasutatavad üha enam maksete tegemiseks internetipanka ning kaupade eest tasutakse pangakaardiga. Väikekontorite külastatavus seetõttu väheneb ja see tingis ka otsuse Mustla kontor sulgeda.

«Kliendid eelistavad suuri kontoreid, kus on võimalik võtta kodulaenu, investeerida vaba raha ning sõlmida elu- ja varakindlustuse lepinguid,» selgitas Semjonov.

Tema sõnul pole muretsemiseks siiski põhjust ka nendel Mustla kandi inimestel, kes soovivad kodu lähedal telleriga silmast silma asju ajada. Nende tarbeks hakkab edaspidi Mustlas käima liikuv pangakontor ehk Pangabuss, mille täpse graafiku teatab Swedbank lähiajal.

Pangabuss on sularahata pangakontor, kus saab teha kõiki enam levinud pangatehinguid. On olemas automaadid sularaha sissemaksmiseks ja väljavõtmiseks, samuti arvuti internetipanga kasutamiseks. Teller sõlmib kohapeal pangateenuste lepinguid (näiteks konto avamine, pangakaartide taotlemine, internetipanga lepingud jne.) ning annab nõu teenuste kasutamise kohta. Sularaha saab bussist välja võtta ainult automaatide abil. Kõigi teenuste osas kehtib Swedbanki tavahinnakiri.

Siiski soovitab Semjonov Mustla elanikel veel enne kontori sulgemist sõlmida interneti- ja telefonipanga lepingud, et edaspidi tehinguid sealtkaudu teha. Direktori sõnul ei maksa interneti- ja telefonipanka karta, sest nende kasutamine on turvaline, kiire, mugav ja lihtsalt õpitav.

«Internetti kasutatakse üha enam oma igapäevaste rahaasjade ajamiseks,» rääkis ta. «Näiteks maksab juba 97 protsenti inimestest makse elektrooniliste kanalite kaudu.»

Kuni 31. detsembrini on Mustla kontoris tööl teller, kes on abiks kõikide küsimuste korral, aitab tutvuda elektroonsete kanalitega ning õpetab soovijaile automaatide ja arvuti kasutamist.

Alates uuest aastast asub Mustla inimestele lähim kontor Viljandis Tallinna tänav 7. See on avatud tööpäeviti kella 9—18 ning laupäeval kella 9—14.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles