Info soovija peab kaua toru otsas ootama

Karl-Eduard Salumäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Teenusepakkujad kutsuvad tõrgete korral küll oma infotelefonile helistama, kuid nagu klientide kogemused näitavad, tuleb helistajal pikalt järjekorras oodata ning kui ta ühenduse saab, võib mure jääda ikkagi lahenduseta.

Suurem osa kirjeldusi, mis tulid «Sakala» üleskutse peale jagada infotelefonidega seotud negatiivseid kogemusi, rääkisid sellest, et klienditeenindaja kättesaamiseks tuli helistada mitu korda või vähemasti paarkümmend minutit oodata. Ühel juhul lasi inimene telefonil üle tunni aja ootemuusikat mängida, enne kui ta kõne katkestas ja järgmisel päeval uuesti proovis.

Copy
Tagasi üles