Tarbija­kaitse hoiatab netipoe eest

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Tarbijakaitseameti teatel on viimastel kuudel sagenenud kaebused seoses e-kauplustega www.olmetehnika.ee ja www.olmetehnika.eu.

Peamiselt teeb muret tarneaegade venimine kodulehel reklaamitud 1—5 päevast mitu korda pikemaks. Kui tarbija soovib sellisel juhul lepingust taganeda, viibib ettemaksu tagastamine sageli kuude kaupa. Klientidel on probleemide korral keeruline ettevõttega kontakti saada, sest telefonidele ja e-kirjadele ei vastata või on suhtlemine ebaviisakas.

Mitmel juhul on tarbijad avaldanud nördimust, et vahetult enne kauba tarnimist tõstetakse selle hinda või pakutakse asenduseks kallimat toodet.

Tarbijakaitseameti sekkumise peale on kõik kaebused küll varem või hiljem lahenduse saanud, kuid ostjail on kulunud palju aega ja närve. Ameti korduvatest hoiatustest hoolimata on samad probleemid üha kordunud.

Tagasi üles