Laupäeval Viljandis ja selle lähiümbruses tellijatele ajalehti laiali kandma asunud Expressi Posti juht tunnistas, et esimesed päevad ei möödunud viperusteta, kuid ettevõte oli nendega arvestanud.
Uuel lehekandjal tuli ette viperusi
«Rääkisime nii «Sakala» vahendusel kui otse tellijatele saadetud kirjas, et kojukannet ei saa üle võtta sujuvalt ning viperusi tuleb ette,» nentis Express Posti juhatuse esimees Sven Suurraid.
Tema sõnul asus laupäeva hommikul lehti kandma 25 uut inimest ning nende töös tuli ette hulk ootamatusi. «Näiteks selgus, et mõni koopiana tehtud võti ei avanud uksi,» nentis Suurraid. «Piirkonnad on kirjakandjatele veel tundmatud ja kõiki postkaste ei leitud üles. Kindlasti oli eksimusi ka lehtede postitamisel.»
Ka ettevõtte eesmärk lõpetada lehtede kandmine kella seitsmeks hommikul pole kahel esimesel päeval veel täitunud. Suurraid on veendunud, et paari nädalaga saab suurem osa muredest murtud.
Express Post palub kõigil, kel on ette tulnud tõrkeid tellitud «Sakala», «Õhtulehe» või «Postimehe» kättesaamisega, pöörduda ettevõtte klienditeenindusse telefonil 617 7717.
«Meile on ka negatiivne tagasiside positiivne, sest ainult nii saame probleemi lahendada,» lisas ta.
Klienditeenindus töötab tööpäevadel kell 8-19 ning laupäeval kella 8-13.
Kui helistades kõlab telefonist teade, et liin on hõivatud, palub Suurraid mõne aja pärast kindlasti uuesti helistada. «Liinid ei ole pidevalt hõivatud, aga mõnel hetkel võib tekkida olukord, kus meid ei saada kätte,» lisas ta.
Express Posti varahommikune kojukanne hõlmab Viljandi, Viiratsi ja Jämejala piirkonda. Express Post viib tellijatele koju vaid osa ajalehtedest. Näiteks «Eesti Päevalehe», «Eesti Ekspressi» või «Maalehe» tellijatele viib ajalehti endiselt Eesti Post. Samuti on riigile kuuluva postifirma käes kirjade laialikandmine.