Kui eelmise artikli ilmumise eel keeldus Lia Mirka ajakirjanikuga pikemalt rääkimast, siis seekord vastas ta meili teel saadetud küsimustele. Herbalife’i Riias asuv esindus lubas tookord «Sakalaga» juba järgmisel päeval ühendust võtta ja küsimustele vastata. Seni pole seda tehtud. Ka Lia Mirka nimetatud kompanii eetikaosakonnalt pole mingit selgitust toimetusse laekunud.
Lia Mirka: telemarketingis helistataksegi mitu korda
Lia Mirka, miks te esinete tervisekeskuse nime all?
Ma esinen õige toitumise ja võimalik, et vahel ka tervisekeskusena, sest inimese enesetunne ja tervis sõltuvad 75 protsenti sellest, mida ta sööb.
Miks inimestele, kes on öelnud, et nad ei soovi teie teenust, ikka ja jälle tagasi helistatakse?
Teen telemarketingi, mida tehakse kõikjal maailmas. Ka teised, kes sellega tegelevad, helistavad korduvalt ühele ja samale inimesele, kellele tuttavad soovitavad helistada. Seda on meile õpetanud kompanii.
Miks te ei tutvusta loengut pidades ennast ega nimeta oma eriala?
Enamasti tutvustan ennast ees- ja perekonnanimega ning ütlen, et olen õige toitumise konsultant. Võimalik, et mõnikord on see tõesti ununenud.
Miks te valetasite selle kohta, et teil on delikaatsete isikuandmete kogumise ja töötlemise luba?
Terves maailmas töötame nii, nagu firma meid on koolitanud. Kuna ma pole jurist, saate sellistele küsimustele vastuse kompanii eetikaosakonnast, kellele nii artikkel kui ajakirjaniku küsimused on edastatud. Kompanii lubas teile ise delikaatsete isikuandmete kasutamise kohta põhjaliku vastuse saata.