Roosad heinapallid on põllumeeste heategu

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Põllumees Arvo Rohtla on «Vali roosa» kampaania puhul heinapallid ka roosa lindi kujuliselt sättinud ning see äratab möödasõitjate tähelepanu.

FOTO: Elmo Riig

Maanteede ääres tähelepanu äratavad roosad heinapallid ei ole ainult silmailuks, vaid sellega on põllumehed asunud toetama võitlust rinnavähiga.

19.–21. aprillini kestnud maamessil tutvustasid kaks suurfirmat Baltic Agro ja Trioplast üle-eestilist heategevuskampaaniat «Vali roosa», millega kutsutakse põllumehi oma heinapalle katma roosa kilega.

Roosa lint kui lootuse sümbol on saanud kogu maailmas rinnavähi teadvustamise sümboliks, kuid nüüd on ettevõtjad tulnud ideele kaasa kampaaniasse põllumehed. Ettevõtmisega kogutakse raha Eesti vähiliidule, et toetada mammograafiabussi jõudmist Eesti eri paikadesse ning teha uuringuid rinnavähi avastamiseks. Uuringule oodatakse vähemalt 45-aastasi naisi, kes ei kuulu rinnavähi sõeluuringu sihtrühma ning kellel pole ravikindlustust.

Edasi lugemiseks:

Oled juba tellija? LOGI SISSEvõi

Maksetingimustega tutvumiseks mine www.zlick.it/kkk

Tagasi üles