Roosad heinapallid on põllumeeste heategu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Põllumees Arvo Rohtla on «Vali roosa» kampaania puhul heinapallid ka roosa lindi kujuliselt sättinud ning see äratab möödasõitjate tähelepanu.
Põllumees Arvo Rohtla on «Vali roosa» kampaania puhul heinapallid ka roosa lindi kujuliselt sättinud ning see äratab möödasõitjate tähelepanu. Foto: Elmo Riig

Maanteede ääres tähelepanu äratavad roosad heinapallid ei ole ainult silmailuks, vaid sellega on põllumehed asunud toetama võitlust rinnavähiga.

19.–21. aprillini kestnud maamessil tutvustasid kaks suurfirmat Baltic Agro ja Trioplast üle-eestilist heategevuskampaaniat «Vali roosa», millega kutsutakse põllumehi oma heinapalle katma roosa kilega.

Roosa lint kui lootuse sümbol on saanud kogu maailmas rinnavähi teadvustamise sümboliks, kuid nüüd on ettevõtjad tulnud ideele kaasa kampaaniasse põllumehed. Ettevõtmisega kogutakse raha Eesti vähiliidule, et toetada mammograafiabussi jõudmist Eesti eri paikadesse ning teha uuringuid rinnavähi avastamiseks. Uuringule oodatakse vähemalt 45-aastasi naisi, kes ei kuulu rinnavähi sõeluuringu sihtrühma ning kellel pole ravikindlustust.

Tagasi üles