Võttepäev kui müstiline seenelkäik

Margus Haav
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taavi Arus
Taavi Arus Foto: Kristi Markov

Kuidagi on nii läinud, et režissöör ja operaator Taavi Arus on filmilindile püüdnud inimesi, kes tegutsevad kireva elulava varjatud servades. Ääremaa eraklikke trubaduure, tänavakaklejast filosoofe-punkareid, äraseletatud pilguga pensionieas lillelapsi, korvpallitreenereid.

Tema viimased tööd on kaks kiidetud pungidokumentaali. Film «Pets ja Berliin» räägib Berliinis elukunsti viljelevast Peeter Pasast, filmi «Suurem kui elu» kangelane on vastuolulise Psyhoterrori ninamees Freddy Grenzmann. Arus on ka hinnatud elustiilifilmi «Nõukogude hipid» operaator. Tema kontos on kümneid muusikavideoid. Tema käe alt on tulnud hulgaliselt Ugala teatri videoklippe ja ka teatri Eesti Vabariigi 100. aastapäevaks tehtud eriprogramm, mis tõi kokku kõik vabariigi presidendid.

Tartu loomelinnaku Aparaaditehas juht Erki Pruul tutvus Taavi Arusega ülikooliajal. Mõlemad õppisid kehakultuuri ja tegelesid kergejõustikuga. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles