Pärimusmuusika festival hakkab end piiri taga reklaamima

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Kuigi Viljandi pärimusmuusika festivalil võib publiku seas võõrkeeli kuulda üsna sageli, pole korraldajad endale varem välismaal reklaami teinud.

FOTO: Elmo Riig

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus toetab Viljandi pärimusmuusika festivali rahvusvahelist turundust 42 000 euroga. 

Projekt esitati selle aasta alguses rahvusvaheliste kultuuri- ja spordisündmuste taotlusvooru. Taotluse rahuldamise võimaldasid viimases taotlusvoorus ülejäänud ning varasemate sündmuste kasutamata jäänud eelarvelised vahendid. 

Festival saab toetust järgmise aasta rahvusvaheliseks turundustegevuseks eelkõige naaberriikides, et kasvatada festivali väliskülastajate arvu ja pikendada nende piirkonnas viibimise aega.

Edasi lugemiseks:

Oled juba tellija? LOGI SISSEvõi

Maksetingimustega tutvumiseks mine www.zlick.it/kkk

Tagasi üles