Meid pole vaja jälitada, sest jätame endast ise küpsistega jälje

Tavaliselt ei pane inimene bännereid tähele ning nii võib ta veebis näha ühte reklaami mitu korda, ilma et tekiks küllastust. Samas piir on habras ja liigne spämmimine ei too ettevõttele kasu.

FOTO: Aivar Aotäht

​Päev pärast seda, kui välismaal juuksurisalongist kohaliku krediitkaardiga toote eest olin maksnud, oli sama toode mu sotsiaalmeedia infovoos.

Tellijale

Vandenõuteooriasse, et iga meie liigutust jälgitakse, üldjuhul siiski uskuda ei maksa. See, tänu millele mulle reklaami osati pakkuda, oli remarketing.

Remaketing’i võiks internetiturunduse koolitaja Priit Kallase sõnul nimetada seda eesti keeles taasturunduseks. Ta selgitas, et inglise keeles viitab eesliide re- sõnale uuesti või taas. «Seda on inimesed kuskil näinud ja need, kes on veebilehel käinud, näevad seda hiljem uuesti.»

Tagasi üles