Meid pole vaja jälitada, sest jätame endast ise küpsistega jälje

Sigrid Koorep
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tavaliselt ei pane inimene bännereid tähele ning nii võib ta veebis näha ühte reklaami mitu korda, ilma et tekiks küllastust. Samas piir on habras ja liigne spämmimine ei too ettevõttele kasu.
Tavaliselt ei pane inimene bännereid tähele ning nii võib ta veebis näha ühte reklaami mitu korda, ilma et tekiks küllastust. Samas piir on habras ja liigne spämmimine ei too ettevõttele kasu. Foto: Aivar Aotäht

​Päev pärast seda, kui välismaal juuksurisalongist kohaliku krediitkaardiga toote eest olin maksnud, oli sama toode mu sotsiaalmeedia infovoos.

Vandenõuteooriasse, et iga meie liigutust jälgitakse, üldjuhul siiski uskuda ei maksa. See, tänu millele mulle reklaami osati pakkuda, oli remarketing.

Remaketing’i võiks internetiturunduse koolitaja Priit Kallase sõnul nimetada seda eesti keeles taasturunduseks. Ta selgitas, et inglise keeles viitab eesliide re- sõnale uuesti või taas. «Seda on inimesed kuskil näinud ja need, kes on veebilehel käinud, näevad seda hiljem uuesti.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles