Maksuameti töörohkeim päev möödus vaikses kliendisaalis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Maksu- ja tolliameti Viljandi büroo juhataja Riina Sukk sai eile ajakirjanikuga vestelda tühjas kliendisaalis. Seina taga käis aga vilgas töö, sest seal vastasid teenindajad küsimustele telefonitsi ja kirjalikult, nii et polnud mahti hingegi tõmmata.
Maksu- ja tolliameti Viljandi büroo juhataja Riina Sukk sai eile ajakirjanikuga vestelda tühjas kliendisaalis. Seina taga käis aga vilgas töö, sest seal vastasid teenindajad küsimustele telefonitsi ja kirjalikult, nii et polnud mahti hingegi tõmmata. Foto: Marko Saarm / Sakala

​Eile ennelõunal, kui kümned tuhanded eestlased täitsid arvutis tuludeklaratsiooni, valitses maksuameti Viljandi büroos vaikus. Üksikud kliendid uurisid infot metsatehingute ja maamaksu kohta ning ühtegi paberil andmete esitajat ei olnud.

Maksu- ja tolliameti Viljandi büroo juhataja Riina Suka sõnul oli kliendisaalis valitsev vaikus petlik, sest peamine töö käis tagaruumis, kuhu kõrvalisi inimesi ei lubata. 

«Meie inimesed vastavad maksuameti infotelefonile ja e-postkasti kirjadele. 15. veebruar on päev, kui pole aega hinge ka tõmmata. Nii kui üks kõne lõpeb, teine algab,» rääkis Sukk. Kui kliendisaalis teenindas kaks inimest, siis tagaruumis vastas telefonidele ja e-kirjadele seitse töötajat. 

Tagasi üles