Maanteeameti libedasõnumi hind paneb järele mõtlema (1)

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Juhte hoiatav ja ettevaatusele kutsuv plakat Viljandis Riia maanteel.
Juhte hoiatav ja ettevaatusele kutsuv plakat Viljandis Riia maanteel. Foto: Marko Saarm

​Maanteeamet kulutab enam kui 86 000 eurot sõnumile, et talvel on tee libe. Arvamused selle kampaania mõttekuse kohta lähevad lahku.

Maanteeamet korraldas välimeediat, kino, televisiooni ja raadiot hõlmava kampaania, et hoiatada liiklejaid teede talvel libedaks muutumise eest ning manitseda juhte valima sobivat sõidukiirust.

Maanteeameti avalike suhete osakonna juhataja Diana Lorentsi sõnul tegi kampaania loovlahenduse agentuur Wellmark Health, kes küsis selle eest 6576 eurot. Umbes 80 000 eurot kulus veel reklaampindadele ja eetriajale.

Vastates küsimusele, kas talvel libedaks muutuvatele teedele tähelepanu juhtimine ei ole liiga ilmselge asja meeldetuletamine, vastas Lorents, et viimaste aastate soojad talved on liiklejaid mõjutanud ning nad kipuvad talviseid tingimusi unustama.

«Seda, et talvel võib tee libe olla, tuleb alati meeles pidada. Oluline on, et liikleja seda endale teadvustaks ning valiks teeoludele vastava sõidustiili,» rääkis Lorents. «Samuti võivad teeolud temperatuuri kõikudes järsku muutuda. Teehooldajad on valmis ning töötavad seisunditasemetes kehtestatud nõuete järgi, mis tähendab, et nad on kohal kahe, nelja, kaheksa või 24 tunni jooksul.»

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles