Maanteeamet korraldas välimeediat, kino, televisiooni ja raadiot hõlmava kampaania, et hoiatada liiklejaid teede talvel libedaks muutumise eest ning manitseda juhte valima sobivat sõidukiirust.
Maanteeamet kulutab 86 000 eurot sõnumile, et talvel on tee libe (23)
Maanteeameti avalike suhete osakonna juhataja Diana Lorentsi sõnul tegi kampaania loovlahenduse agentuur Wellmark Health, kes küsis selle eest 6576 eurot. Umbes 80 000 eurot kulus veel reklaampindadele ja eetriajale.
Vastates küsimusele, kas talvel libedaks muutuvatele teedele tähelepanu juhtimine ei ole liiga ilmselge asja meeldetuletamine, vastas Lorents, et viimaste aastate soojad talved on liiklejaid mõjutanud ning nad kipuvad talviseid tingimusi unustama.
«Seda, et talvel võib tee libe olla, tuleb alati meeles pidada. Oluline on, et liikleja seda endale teadvustaks ning valiks teeoludele vastava sõidustiili,» rääkis Lorents. «Samuti võivad teeolud temperatuuri kõikudes järsku muutuda. Teehooldajad on valmis ning töötavad seisunditasemetes kehtestatud nõuete järgi, mis tähendab, et nad on kohal kahe, nelja, kaheksa või 24 tunni jooksul.»
Lorentsi sõnul loodab maanteeamet, et juhid on tänu kampaaniale tähelepanelikumad ja lähtuvad sõites teeoludest ning selle võrra on õnnetusi vähem.
Maanteeameti statistika kohaselt juhtub kõige rohkem õnnetusi suvekuudel. Külmad ning libedad kuud kuuluvad pigem turvalisemate sekka.