Tema juttu kinnitas ka Karksi piirkonda kureeriv abivallavanem Dmitri Orav. «Eraisikuna võin öelda, et ma ei näe pidevat Läti vahet sõitmist ja selle 10-15 sendi pärast ei tasu hakata 60 kilomeetrit sõitma. Kui käiakse mõnel muul põhjusel, siis muidugi tangitakse,» pakkus ta.
Mulgi valla suurematest keskustest asub Läti piirile kõige lähemal Mõisaküla linn ning selle endine linnapea ja tänane abivallavanem Ervin Tamberg ütles, et linlased käivad Lätis küll, aga naaberriigi lähimad keskused on Mõiakülast üsna kaugel. «Käiakse ja kirutakse Ipiki tee üheksa kilomeetri pikkust lõiku,» rääkis Tamberg. Nimelt on see tee kruusakattega ja halvas seisus, sest Läti riik pole leidnud põhjust, miks seda remontida.
Lähim pood on Mõisakülale Ipikis, kuid see on pisike ja üsna kõrgete hindadega. Et jõuda esimesse tanklasse tuleb ka mõisakülalasel sõita ligi 30 kilomeetrit, et jõuda Ruhja. «Aga sellist kaubareisil käimist tundub küll rohkem olevat kui mõned aastad tagasi,» leidis Läti piiril elav Tamberg.
Kaks ketti tahavad liituda
Kaks Eestis tegutsevat tanklaketti – Alexela Oil ja Euro Oil – on alustanud liitumisprotsessi ning ootavad Konkurentsiametilt luba koondumiseks.
Aktsiaseltsil Alexela Oil on üle Eesti 78 tanklat ning aktsiaseltsil Euro Oil on neid 24. Euro Oili kõige uuem bensiinijaam avati mullu Viljandis.
Mulgi vallas on neil kahel ettevõttel kokku kolm tanklat. Nii Euro Oilil kui Alexelal on jaam Karksi-Nuias, kusjuures Euro Oili tankla on väikese kauplusega ja Alexelal on seal automaatjaam.
Abja-Paluojal töötab kauplusega Alexela bensiinijaam.