Centrumis avati Viljandi esimene tarbijakaitse infopunkt

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tarbijakaitse avalike suhete juht Hanna Turetski-Toomik ütles, et isegi igasuguse reklaamita on tarbijate küsimustele vastust andvat infopunkti täna palju kasutatud.
Tarbijakaitse avalike suhete juht Hanna Turetski-Toomik ütles, et isegi igasuguse reklaamita on tarbijate küsimustele vastust andvat infopunkti täna palju kasutatud. Foto: Martti Reinet

Täna avati Viljandi Centrumi keskuses esimene tarbijakaitseameti infopunkt, mis käitub ameti käepikendusena põhiliste tarbijaküsimuste lahendamises. Pärastlõunaks olid tarbijad elektroonilist abimeest kasutanud juba 70 korda.

«See on kaubanduskeskuste hügieeni küsimus,» kommenteeris uut lahendust tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste. Tema sõnul jätavad möödakäijad infopunkti meelde ning teavad hiljem küsimuse korral, kuhu pöörduda. «Eraldi riigiasutusse kohale minna on inimestele tüütu,» nentis Sooniste.

Infopunkti menu ilmestamiseks tõi Sooniste välja, et päevaste kõnede arv tarbijakaitsesse on samuti 70 ringis.

Tagasi üles