Tervislik läheb üha enam kaubaks

Katrin Uuspõld
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pagaritööstuste kinnitusel näitavad müüginumbrid väga selgelt täisteratoodete tarbimise kasvu.
Pagaritööstuste kinnitusel näitavad müüginumbrid väga selgelt täisteratoodete tarbimise kasvu. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

​Eesti pagaritööstused on suurendanud täistera­si­saldust toodetes ja toonud aasta jooksul turule uusi täisterapagaritooteid.

«Müüginumbrid näitavad väga selgelt täisteratoodete tarbimise kasvu, näiteks Fazeri Juurika palaleivakesed on moodustanud sel aastal kogu Baltikumi uudistoodete müügist 37 protsenti,» ütles Fazer Eesti turundusjuht Joosep Volkmann.

Ka Leiburi turundusjuht Annika Oja kinnitas, et täisterajahust ja lisandväärtusega tervislike komponentidega tooteid ostetakse järjest rohkem. «Praeguseks on Leiburi Eesti turul müüdavatest toodetest umbes kolmandik täisteratooted ja need annavad ka kolmandiku käibest. Vahe on oluline, sest kolm aastat tagasi olid mõlemad näitajad umbes kümme protsenti,» nentis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles