Alati, kui ma loen ja kuulen alkoholitootjate ahastust riigieelarvesse (ja ka neile endile!) laekumata jäänud miljonite pärast ning nende võitlusest katsete vastu piirata napsi kättesaadavust ja reklaami argumendiga, et tuleb muuta suhtumist, mõtlen ma: kas seda suhtumise muutmist peaks teenima too ohjeldamatu Läti odava alkoholi promomine peavoolumeedias, mis lähtub justkui seisukohast, et odavam kärakas on eestlastele eluks möödapääsmatu tingimus? Samal ajal loeme ja kuuleme sellest, kuidas end mõnes baaris, ööklubis või restoranis nii-öelda pildituks joonud noored inimesed jäävad kaduma ja leitakse liiga hilja ...
Tellijale
KIRI. Elamata elud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.