Kommentaar. Elisa mobiilne karuteenus

Katariina Krjutškova
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katariina Krjutškova
Katariina Krjutškova Foto: Elmo Riig

Mobiilioperaatori Elisa klienditeenindus on justkui rosolje teenindaja asjatamisest, salapärases süsteemis kaduma läinud teadetest ja absurdsest rahanõudest, millel on loogika ja inimlikkusega vähe pistmist.

Minu telefon jäi Elisas müstilistel tehnilistel põhjustel peaaegu viieks kuuks teadmata kadunuks ja mind ähvardas seetõttu ligi 200 euro suurune nõue.

Mõni kuu pärast telefoni parandusse andmist helistasin korduvalt Elisa üldisele infonumbrile, et telefoni käekäigu kohta infot saada. Liinidel olid aga nii pikad ootejärjekorrad, et ma ei pääsenudki jutule. Püüdsin telefoni kohta teavet hankida Elisa iseteenindusest, kuid tulutult.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles