Gümnasistidel algas õppetöö veidrate ülesannete lahendamisega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eile käis Viljandi gümnaasiumi ümbruses aktiivne tegevus: samal ajal, kui üks grupp üritas täita tilgasüsteemi, tegi teine spagetitorni või aeroobikat.
Eile käis Viljandi gümnaasiumi ümbruses aktiivne tegevus: samal ajal, kui üks grupp üritas täita tilgasüsteemi, tegi teine spagetitorni või aeroobikat. Foto: Marko Saarm

​«Ma olen näinud, et «Grey anatoomias» tehakse seda nelikümmend minutit järjest,» ütles eile hommikul Viljandi gümnaasiumi kõrval nukule elu sisse puhuda üritanud XI klassi õpilane Karmen Rebane, kes alustas koos teiste koolikaaslastega õppetööd väljaspool klassi.

Kui enamikus koolides istusid õpilased esmaspäeval klassis laua taha, siis Viljandi gümnaasium asendas esimese õppepäeva lõbusate ülesannetega, mida õpilastel tuli koolimaja ümbruses lahendada. Päeva nimi oli «Reipalt koolipinki» ja sedasi juhatati gümnaasiumis õppetöö sisse juba kolmandat aastat.

Näiteks oli Ugala teatri juurde üles seatud punkt, kus anti ülesandeks muuta tänapäevaseks August Kitzbergi «Libahunt». Teatriõpetaja Silvia Soro sõnul õpilastel fantaasia lendab. Kui algvariandis kartsid inimesed hunti, siis gümnasistid jõudsid välja selleni, et tänapäeval kardetakse näiteks terroriste ja pagulasi. «Marjade asemel kogutakse laike ja mõnes stseenis on olnud pereisa ja -ema mõlemad mehed,» rääkis Soro, kuidas õpilased ülesannet lahendasid. Kõik stseenid võeti ka videolindile, et need hiljem üheks filmiks kokku panna.

Märksõnad

Tagasi üles