Jaamajuhi telefonikõne pani sohvrid tõkkepuude vahel vingerdama

Sander Punamäe
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui tõkkepuu läheb rongi saabudes alla automaatselt, siis selle üles tõstmise eest vastutab jaamakorraldaja.
Kui tõkkepuu läheb rongi saabudes alla automaatselt, siis selle üles tõstmise eest vastutab jaamakorraldaja. Foto: Elmo Riig

Üleeile sai Sakala toimetus video, milles on näha, kuidas autod Pärnu maanteel tõkkepuude vahelt raudteed ületavad, sest need olid harjumatult kauaks alla jäänud. Viivituse põhjustas tõkkepuud juhtiva jaamakorraldaja pikale veninud telefonikõne dispetšeriga. 

Sel pühapäeval jäi ühe autojuhi pardakaamera silma ette olukord, kus tõkkepuu ei tõusnud pärast rongi möödumist üles. Seepeale hakkasid kannatamatud autojuhid üsna lühikeste tõkkepuude vahel vingerdades raudteed ületama ja seadust rikkuma.

Edelaraudtee infrastruktuuri aktsiaseltsi kvaliteedi- ja ohutusjuhi Tõnu Kipperi sõnul peaks tõkkepuu tõusma kohe pärast rongi möödumist. Nii ei tohiks autojuhtidel tekkida kiusatust ületada raudteed ilma foori ja tõkkepuu loata. Kui tõkkepuu langemine on automatiseeritud, siis selle õigeaegse tõusmise eest hoolitseb jaamakorraldaja. Pühapäeval oli kõnealune aga liiga kauaks telefoniga rääkima jäänud. «Jaamakorraldaja tegi teenistuslikke telefonikõnesid dispetšeriga ning seetõttu oli tõkkepuu all tavapärasest kauem. Kohe kui ta kõne lõpetas, tõstis tõkkepuu üles,» rääkis Kipper ja täpsustas, et tõkkepuu võis all olla umbes minuti kauem kui tavaliselt. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles