Suur osa laulu- ja muusikarahvast veedab endiselt aega digitaalsel Kadaka turul

Margus Haav
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig

Music Estonia ja juhtivate rahvusvaheliste plaadifirmade tellitud ning Kantar Emori korraldatud esimesest Eesti elanikkonna muusikakuulamise harjumuste uuringust selgub, et kuigi eestlased avastavad voogedastusteenuste võimalusi, ei pea suur osa tarbijatest endiselt probleemiks kuulata muusikat illegaalsete allikate kaudu.

Virgo Sillamaa
Virgo Sillamaa Foto: Erik Prozes / Postimees

Muusika tarbimisviiside muutumise suuna määravad valdavalt noored, kes kasutavad Spotify-laadseid ja nutiseadmetes kuulatavaid muusikateenuseid. Kolmandik nende kasutajatest maksavad teenuste eest. Music Estonia tegevjuht Virgo Sillamaa (pildil) sõnul on uuringul märgiline tähendus ning see on justkui maamärk Eesti muusikasektori tundmaõppimisel ja selle lahtimõtestamisel. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles