USA-s on Selfridge’i kaubamaja juba praegu müüki paisanud jõuluprae ja kuusekaunistused, Eestis tulid mõni nädal tagasi lettidele koolitarbed. Jaekaubanduskettide juhtide sõnul oleneb hooajakauba väljapanek suuresti tarbijate ootustest ja soovidest, kuid varajane kampaania üldiselt müüki ei mõjuta.
Tellijale
Varajane pinalite letile toomine müüki ei tõsta
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti suuremate jaekettide koolikampaania algas juba juuli lõpus. Peamised põhjused selleks on hooaja iseloom, klientide väljakujunenud ootused ja ka tarnijate võimalused. Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul oleneb kampaaniate algus ja kauba müük suuresti ilmast. «Kelk läheb kaubaks siis, kui lumi maha tuleb ning uus suvegrill ostetakse siis, kui ilm lubab õues grillida.»