Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
:format(webp)/nginx/o/2017/07/24/6921615t1h4999.jpg)
Vahel tuleb ette olukordi, mil äsja salongist väljunud inimene ei ole oma uue soenguga rahul ja seepeale juuksurit kirub. Samal ajal pole aga soengu teinul aimugi, et klient ei ole tema tööga rahule jäänud, sest inimene ei teinud sellekohaseid märkusi.
Kümme aastat juuksurina tegutsenud ilusalongi Dstyle omanik Dimitri Žurihhin märkis, et temale ei ole sel perioodil kordagi pretensioone esitatud. «On olnud nii, et kui pärast lõikust soengu ära sätin, siis on see kliendile võõras tundunud ja ta soovib selle ümber sättida. Aga konkreetset probleemi küll seni olnud ei ole.»