Mainor õpetab klientidega häid suhteid hoidma

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti ettevõtluskõrgkool Mainor korraldab täna kliendisuhete juhtimise seminari, kus jagatakse teadmisi ja kogemusi edukuse teemal.

 Täna kell 11 algav seminar kannab pealkirja «Eduka kliendisuhte saladus» ning on kõigile huvilistele tasuta.

Seal jagatakse mõtteid selle kohta, kuidas teadlikult ja positiivselt mõjutada inimesi ning protsesse, et saavutada oma eesmärgid.

Mainori Viljandi õppekeskuses (Tallinna tänav 19/21) peetavale seminarile on oodatud teenindusvaldkonnaga seotud organisatsioonide töötajad, ettevõtjad, gümnaasiumide ja kutsekoolide õpilased ning tudengid.

Esimese ettekande teeb Mainori juhtimisinstituudi lektor Tiina Merkuljeva, kes räägib eduka kliendisuhte saladusest. Viljandi linnaraamatukogu teenindusjuht Maire Killar kõneleb seejärel teenindusjuhi igapäevatööst.

Pärnumaa Voltveti koolituskeskuse juhataja Piret Koorep jagab teadmisi projektijuhtimisest, selle võimalustest ja eeldustest. Mainori juhtimise instituudi lektor Karin Kuimet räägib personali motiveerimisest.

Päeva lõpetab tarbijate ühistu personalijuht Monika Nõges ettekandega «Personali hindamine kui võimalus või edu võti».

Seminari juhib Mainori juhtimisinstituudi teeninduskorralduse dotsent Katrin Kreegimäe.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles