Saada vihje

Mainor õpetab klientidega suhteid parandama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sakala
Copy
Mainori kõrgkooli auditoorium.
Mainori kõrgkooli auditoorium. Foto: Aivar Aotäht

Eesti ettevõtluskõrgkool Mainor korraldab teisipäeval kliendisuhete juhtimise seminari, millel jagatakse teadmisi ja kogemusi teemal «Mis tagab edu?».


5. aprillil kell 11 algav seminar kannab pealkirja «Eduka kliendisuhte saladus» ning on kõigile huvilistele tasuta.

Seal jagatakse ideid, kuidas teadlikult ja positiivselt mõjutada inimesi ning protsesse, et saavutada oma eesmärgid.

Mainori Viljandi õppekeskuses (Tallinna tänav 19/21) peetavale seminarile on oodatud teenindusvaldkonnaga seotud organisatsioonide töötajad, ettevõtjad, gümnaasiumide ja kutsekoolide õpilased ning tudengid.

Esimese ettekande teeb Mainori juhimisinstituudi lektor Tiina Merkuljeva, kes räägib eduka kliendisuhte saladusest. Viljandi linnaraamatukogu teenindusjuht Maire Killar kõneleb seejärel teenindusjuhi igapäevatööst.

Pärnumaa kutsehariduskeskuse Voltveti Koolituskeskus juhataja Piret Koorep jagab teadmisi projektijuhtimisest, selle võimalustest ja eeldustest. Mainori juhtimisinstituudi lektor Karin Kuimet kõneleb personali motiveerimisest.

Päeva lõpetab tarbijate ühistu personalijuhi Monika Nõgese ettekanne, mis kannab pealkirja «Personali hindamine kui võimalus või edu võti».

Seminari juhib Mainori juhtimisinstituudi teeninduskorralduse dotsent Katrin Kreegimäe.

Info ja registreerimine internetiaadressil http://www.mk.ee/viljandi-kliendisuheteseminar/.
 

Märksõnad

Tagasi üles