E, 28.11.2022
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Teatrimaja uuenduskuur tagas Ugalale piletimüügiedu

Marko Suurmägi
, peatoimetaja asetäitja
Teatrimaja uuenduskuur tagas Ugalale piletimüügiedu
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Ugala avalike suhete ja turundusjuht Mari Nurk võib rõõmustada, et 60 protsenti kevadhooaja piletitest on välja müüdud.
Ugala avalike suhete ja turundusjuht Mari Nurk võib rõõmustada, et 60 protsenti kevadhooaja piletitest on välja müüdud. Foto: Heigo Teder

Ugalal on 1. märtsiks maha müüdud 60 protsenti oma kevadhooaja piletitest ja nii head tulemust teatri töötajad varasemast ei mäleta. Et müük on nii hästi edenenud, tänavu odavpiletite kampaaniat oodata ei ole.

«Me ei saagi seda odavmüüki teha, sest nii palju etendusi on juba välja müüdud,» nentis Ugala avalike suhete ja turundusjuht Mari Nurk. «Piletite ostmisega tasub aga kiirustada, sest neid hakkab juba nappima.»

Esimene võimalus 18. märtsil taasavatavasse teatrimajja etendusele pilet osta on 20. märtsiks. Siis algab korraga etendus nii suures kui väikeses saalis. 1. märtsi lõunaks oli sadakond piletit saada veel suure saali etendusele «Nähtamatu daam».

Tagasi üles